Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.05.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.04.2007

obiectiv

 

Construirea unei cariere solide, prin punerea in practica a cunostintelor acumulate si imbogatirea experientei profesionale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, asigurare medicala, decontarea transportului, telefon mobil.

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Medicina umana, Farmacie, Publicitate, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Remote (de acasă), Bragadiru

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - 28.02.2019

Titlu Job: Șef birou administrativ

Responsabilitati:

- Planificarea, coordonarea și controlul activității personalului administrativ (întreținere, protocol)
- Întocmirea pontajelor de prezenta pentru personalul din cadrul Biroului Administrativ și din departamentul Relatii cu Clientii
- Întocmirea receptiilor și bonurilor de consum pentru toate materialele cumpărate
- Asigurarea instruirii pe linie de Protecția Muncii și Prevenirea și Stingerea Incendiilor
- Urmărirea și realizarea bugetului companiei
- Pregătirea rapoartelor operaționale conform termenelor agreate
- Participarea activa la rezolvarea sarcinilor echipei



01.04.2017 - 30.04.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator operational medicina muncii bucuresti

Responsabilitati:

- Intocmirea programului lunar, pentru medicii care isi desfasoara activitatea pe teren si in clinicile unde se efectueaza investigatiile de medicina muncii
- Centralizarea zilelor de pregatire profesionala continua, pentru medici si asistenti
- Inlocuirea medicilor si asistentilor din cabinetele on site/ teren /clinici, in perioada concediilor de odihna, concediilor medicale, a congreselor, concediilor fara salariu
- Initierea ticketelor, catre departamentul IT, pentru inregistrarea in sistem a noilor angajati si alocarea serviciilor si drepturilor aferente
- Implicarea in activitatea cabinetului on site pentru a acomoda solicitarile clientilor
- Verificarea lunara a finalizarii comenzilor, bonurilor de consum si notelor de inventar
- Intocmirea notelor de achizitie pentru aparatura; configurarea statiilor de lucru; solicitarea includerii locatiilor noi, in vederea preluarii deseurilor medicale
- Actualizarea privind intrarile/iesirile cabinetelor on site, a personalului medical; updatarea intervalului orar privind programul de lucru
- Asigura resursele necesare departamentului de MM Bucuresti in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii
- Sustine training-uri pentru ceilalti colegi din echipa; ofera suport pentru rezolvarea corecta si in timp util a cazurilor
- Inregistrarea decontului in sistem si gestionarea repartizarii acestuia
- Acreditarea cabinetelor on-site declarate ca si punct de lucru (daca spatiul corespunde): maxim 65 zile de la data inregistrarii cabinetului la RC
- Transmiterea catre departamentul Corporate, a situatiilor de facturare
- Stabilirea programului de inductie pentru angajatii noi
- Validarea in sistem a comenzilor de medicamente si consumabile medicale
- Evaluarea personalului din subordine
- Realizarea pontajului lunar
- Verificarea incadrarii sumelor pentru comenzi, in bugetul alocat

01.07.2014 - 30.04.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator operational cabinete on site

Responsabilitati:

- Gestionarea cabinetelor onsite: validarea programului cu angajatii din cadrul cabinetelor; pontarea angajatilor/colaboratorilor in Charisma HCM/Plata medici; centralizarea rapoartelor lunare de activitate; primirea si centralizarea comenzilor (papetarie, curatenie, consumabile medicale, medicamente)
- Efectuarea comenzilor de medicamente si consumabile medicale in Sigma Net
- Transmiterea comenzilor de papetarie si curatenie catre departamentul Achizitii
- Scaderea din gestiune a consumabilelor medicale si a medicamentelor
- Efectuarea NIR-urilor si a bonurilor de consum, conform procedurilor interne
- Asigura recrutarea (pentru cabinete onsite noi), inlocuirea personalului (concediu de odihna, concediu medical, cursuri) din cadrul cabinetelor onsite
- Asigura personal medical in cadrul cabinetelor onsite, conform contractelor existente cu companiile client
- Se asigura ca inventarul de mijloace fixe existent in cabinete corespunde cu inventarul din contabilitate
- Transmiterea catre Departamentul Corporate a situatiilor lunare care necesita facturare catre companiile client
- Intocmirea cererilor de achizitie pentru produse noi/aparatura medicala
- Participa la stabilirea necesarului privind deschiderea de cabinete onsite noi
- Se asigura ca deschiderea cabinetului nou se va face conform contractului si termenului stabilit cu compania client
- Stabileste fluxurile de lucru privind activitatea din cabinetele onsite
- Intocmeste si transmite rapoartele de activitate lunara si de consum din cadrul cabinetelor onsite, catre superiorul ierarhic
- Propune si implementeaza noile proceduri de lucru privind eficientizarea activitatii in cadrul cabinetelor onsite
- Asigura suportul operational si logistic echipelor din cadrul cabinetelor onsite
- Se asigura de buna desfasurare a activitatii din cadrul cabinetelor onsite

01.12.2005 - 31.07.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: senior account network of partners

Responsabilitati:

- Inregistrarea si transmiterea fiselor de aptitudine catre companiiile abonate;
- Pastrarea legaturii cu colaboratorii din teritoriu
- Contactarea firmelor abonate Retelei Private de Sanatate Regina Maria, in vederea stabilirii programarilor pentru medicina muncii
- Verificarea facturilor de medicina muncii
- Transmiterea catre colaboratorii din teritoriu a modificarilor contractuale aparute la companiile abonate
- Prelucrarea documentelor pentru medicina muncii: fise de aptitudine, rapoarte, situatii
- Pastrarea legaturii cu medicul angajat sau colaborator Retelei Private de Sanatate Regina Maria, aflat in cabinetele din incinta firmelor: furnizarea de informatii noi, asigurarea necesarului de medicamente, tipizate, stabilirea programarilor pentru angajare sau control medical periodic, urmarirea problemelor aparute si finalizarea lor
- Instruirea noilor angajati si urmarirea acestora, pana la perfectionarea angajatului
- Rapoarte lunare de consum; provizioane lunare
- Marirea portofoliului de colaboratori din teritoriu
- Mentinerea unei bune colaborari cu persoanele de contact din partea companiilor abonate

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Relatii publice si administrarea afacerilor la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu: Tehnic la Colegiul Tehnic "Petru Maior" din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
tenis de câmp, citi

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20