Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.11.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sunt o persoana dinamica, cu aptitudini excelente de comunicare, dobandite prin experienta!Responsabil,hotarat, interesat in perfectionarea profesionala, ma adaptez usor si eficient la toate situatiile care se impun. Imi doresc sa am sansa de a lucra in institutia dumneavoastra, unde as putea sa-mi pun in practica capacitatile intelectuale si experienta acumulata, pentru a-mi indeplini sarcinile si scopurile organizatiei,cat si pentru dezvoltarea carierei mele.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Achizitii, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Focsani

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: Șef depozit & operator facturare

Responsabilitati:

ȘEF DEPOZIT & OPERATOR FACTURARE 02 noiembrie 2015 - prezent
Coordonarea activitatilor echipei din subordine si urmarirea respectarii termenelor fixate, urmarind:
- Alocarea de sarcini pentru oamenii din subordine astfel incat activitatea sa se desfasoare corect;
- Coordonarea si motivarea echipei din subordine astfel incat sa fie respectate procedurile interne;
- Cooperarea stransa cu intregul personal implicat in optimizarea comenzilor;
- Preluarea comenzilor de la clienti;
- Comunicarea comenzilor catre personal;
- Stabilirea curselor pe soferi, livrari comenzi;
- Evaluarea constanta a situatiei comenzilor / livrarilor, comenzilor intarziate;
- Gestionarea activitatilor de receptie marfa, coletare, retur, neconformitati si inventar;
- Supervizarea inregistrarii corecte a operatiunilor de intrare-iesire in sistemul contabil;
- Verificarea permanenta a diferentelor dintre stocul scriptic si cel faptic si solutionarea lor prin inventare periodice sau generale;
- Verificarea intocmirii corecte a documentelor operationale;
- Alte activitati specifice.

OPERATOR FACTURARE 10 octombrie 2014 - 02 noiembrie 2015
-Inregistrarea facturilor in sistemul de gestiune a stocurilor
-Emiterea facturilor conform comenzilor emise de clienti
-Intocmirea documentelor specifice postului (facturi,NIR, aviz de expeditie,bon consum)
-Operarea sistematica si cronologica a datelor (intrari/iesiri de marfa)
-Incarcarea / descarcarea, verificarea cantitativa si calitativa a marfii,catre clienti / de la furnizori
-Pastrarea produselor in ordine in spatiile de depozitare
-Efectuarea inventarului fizic de marfa

01.10.2011 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent coordonator director logistica

Responsabilitati:

Asistent Coordonator Director Logistica 21 mai 2012 - 30 septembrie 2014

- Planificarea,organizarea si coordonarea activitatii departamentului logistica
- Stabilirea si transmiterea obiectivelor si planificarilor zilnice si saptamanale ale activitatilor in cadrul departamentului
- Organizarea,coordonarea si controlul activitatii administrative(aprovizionare,transport marfa )
- Supravegherea si controlul distributiei si consumului de resurse financiare,materiale si de resurse umane
- Repartizarea sarcinilor si responsabilitatilor pentru personalul din cadrul dep.logistica,numirea personalului pe diferite posturi de executie;
- Intocmirea programelor si situatiilor de lucru
- Stabilirea fiselor de evaluare a angajatilor
- Tinerea evidentei,intocmirea rapoartelor si a altor documente destinate conducerii,referitoare la activitatea desfasurata in cadrul departamentului
- Efectuarea lucrărilor contabile de complexitate medie;
- Verificarea exactităţii datelor înscrise in documentele contabile;
- Inregistrarea facturilor in sistemul de gestiune a stocurilor
- Asigurarea relatiilor cu furnizorii si intocmirea documentelor necesare la fiecare livrare sau receptie a produselor sau serviciilor

Relatii la locul de munca
• De subordonare – Director Logistica
• De supraordonare – Coordonator Sector Textile,Coordonator Sector Menaj,Coordonator Sector Expeditie
• De colaborare – Product Manageri ( departamentul de receptie si departamentul de marketing )

Receptioner,Contractari si Achizitii 31 septembrie 2011 - 21 mai 2012

- Verificarea exactităţii datelor înscrise in documentele contabile ;
- Pregatirea si livrarea coletelor cu marfa la magazinele proprii si la clienti in timp optim
- Asigurarea relatiilor cu furnizorii si intocmirea documentelor necesare la fiecare livrare sau receptie a produselor sau serviciilor

Curs Specializare DIRECTOR VANZARI realizat in perioada 11.05.2013 - 07.07.2013
Competente profesionale dobandite:
- Comunicare interactiva
- Munca in echipa
- Promovarea imaginii de firma
- Dezvoltare profesionala
- Analiza mediului de afaceri
- Elaborarea strategiilor de vanzare
- Implementarea strategiilor de vanzare
- Evaluarea performantelor vanzarii
- Recrutarea personalului
- Instruirea fortei de munca
- Stabilirea obiectivelor de vanzare si a resurselor necesare atingerii acestora
- Controlul indeplinirii planurilor de actiune din domeniul vanzarilor

01.09.2008 - 01.01.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial/receptioner

Responsabilitati:

Lucrator comercial:

Principalele responsabilitati:
-Aducerea marfii din depozitul companiei si aranjarea ei pe raft;
-Actualizarea etichetelor de pret in functie de cerintele curente;
-Asigurarea igienei rafturilor;
-Verificarea termenului de valabilitate si gradul de deteriorare al produselor;
-Asigurarea necesarului de marfa la raft;
-Negocierea si argumentarea vânzarii produselor sau serviciilor;

Receptioner:

-Efectuarea lucrarilor contabile de complexitate medie;
-Verificarea exactitati datelor înscrie in documentele contabile;
-Utilizarea tehnicilor de marketing in activitatea comerciala;
-Negocierea si argumentarea vânzarii produselor sau serviciilor;
-Comunicarea cu clienti in mediul profesional; utilizarea mijloacelor informatice in realizarea
activitatilor financiare si comerciale;
-Utilizarea tehnicilor financiare si fiscale;
-Respectarea legislatiei în vigoare privind calitatea produselor.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Marketing si Afaceri Internationale, specializarea Marketing la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Licentiat in Stiinte Economice

Premii

Calificari
Jul 2013: Curs Specializare DIRECTOR VANZARI



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close