Observatii si comentarii

Poți adăuga un comentariu dacă accesezi CV-ul dintr-o listă de aplicanți ai unui job sau dintr-un folder.

#ID 498862
 
Constanta
 

  Despre mine

Cu o pasiune pentru învățare și îmbunătățire continuă, mă disting prin experiența în customer service, call centre și vânzări. Sunt o persoană comunicativă și orientată către clienți, entuziastă să împărtășesc cunoștințele și să contribui la un mediu de lucru prietenos. Experiența în resurse umane completează profilul meu, aducând o perspectivă valoroasă la dinamica organizațională.

 

  Experienta profesionala

Experienta pe departamente
  • Vanzari: 5 ani si 8 luni
  • Resurse umane / Psihologie: 3 ani si 4 luni
  • Educatie / Training / Arte: 2 ani si 1 luna
  • ONG / Voluntariat: 2 ani si 7 luni
  • Relatii clienti / Call center: 1 an si 10 luni
  • Alimentatie / HoReCa: 7 luni
 
Ian 2021 - Sep 2023
2 ani si 9 luni
Customer-Support Specialist - Oceano Mercado
Remote (de acasă) | Vanzari | Comert / Retail
Procesez comenzile online;
Pregatesc facturile conform comenzilor din platforma;
Comunic cu departamentul de vanzari oferind suport si informatii relevante pentru comenzile plasate in platforma (disponibilitatea produselor, preturi, etc.).
Emit documente necesare expedierii coletelor;
Transmit documentele necesare furnizorilor (facturi fiscale, awb-uri, facturi comision, dovezi de plata, situatii financiare, etc.)
Gestionez retururile si schimburile de produse de la curieri, emit documentele necesare in sistem;
Gestionez nemultumirile furnizorilor si ale clientilor.
Particip la actul de negociere si vanzare cu clientii (vendori) noi si existenti;
Asigur o buna colaborare cu celelalte departamente (vanzari, achizitii etc) si propun solutii de eficientizare a activitatii;
Facilitez comunicarea dintre furnizori si colegii din departamentul vanzari atat din Romania cat si din Bulgaria si Ungaria.
Pregatesc rapoarte specifice la termenele solicitate de superiori;

comunicare si negociere
capacitate de lucru autonom
buna prioritizare activitatilor
 
Ian 2019 - Nov 2020
1 an si 11 luni
Specialist Retenție - UPC External/ Vodafone
Constanta | Vanzari | IT / Telecom
Contactarea telefonica a clientilor care au depus cereri de reziliere a abonamentelor lor cu scopul de a promova produsele si serviciile companiei;
Identificarea nevoilor acestora si propunerea unor oferte pliate pe nevoile lor, astfel incat sa se pastrezea relația comercială dintre UPC/Vodafone și client. Inregistrarea activitatii in sistem.
Perseverenta
Comunicare
crm customer relationship management
 
Nov 2016 - Nov 2018
2 ani si 1 luna
Concediu creștere copil - .
Constanta | Educatie / Training / Arte | Educatie / Training
 
Oct 2015 - Oct 2016
1 an si 1 luna
Inspector Resurse Umane - Complete Steel Nav
Constanta | Resurse umane / Psihologie | Navala / Aeronautica
Am participat activ în procesul de recrutare.
Am gestionat dosarele de personal și am intocmit fisele de post conform domeniului.
Am întocmit diverse tipuri de rapoarte necesare( situații statistice lunare, pontajul zilnic, etc.)

Am colaborat cu serviciul de medicina muncii și am
centralizat documentele de protecția muncii și SSM.


 
Oct 2013 - Sep 2015
2 ani
Concediu creștere copil - Concediu creștere copil
Constanta | ONG / Voluntariat | Educatie / Training
Rabdare
Organizare
Atentie distributiva
 
Ian 2012 - Oct 2013
1 an si 10 luni
Customer Service Technical Support - Canal S
Constanta | Relatii clienti / Call center | IT / Telecom
Inregistrarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor. Oferirea de suport tehnic(primul nivel) privind problemele tehnice aparute pentru serviciul de internet.
Retentia clientilor existenti.
Actualizarea bazei de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali.

customer support
 
Nov 2009 - Ian 2012
2 ani si 3 luni
Terapeut ABA(Applied Behavioral Analysis) - *
Constanta | Resurse umane / Psihologie | Educatie / Training
Analiza comportamentală aplicată este un model de terapie pentru copiii cu autism creat de dr. Ivar Lovaas în anii 70, centrat pe ideea că anumite comportamente ale copiilor apar sau nu în funcţie de mediu.
Aplicarea programului de intervenție stabilit de coordonatorul echipei.
 
Sep 2009 - Apr 2010
8 luni
Asistent Social - Voluntar - Fundatia pentru o viata mai buna
Constanta | ONG / Voluntariat | Educatie / Training
• Informarea beneficiarilor cu privire la accesarea serviciilor din comunitate;
• Orientare si integrare profesionala a beneficiarilor;
• Socializare
Costi Elena - Coordonator Centru de zi "Fundatia pentru o viata mai buna"
 
Iun 2008 - Mai 2009
1 an
Agent vanzari - SC Dacris Impex SRL
Constanta | Vanzari | Comert / Retail
• Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti.
• Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei.
• Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar.
• Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
tehnici negociere vanzare
 
Mai 2007 - Nov 2007
7 luni
Asistent manager( contabilitate primara ) - SC Vasto Conpres SRL
Constanta | Alimentatie / HoReCa | Alimentara
• Intocmirea facturilor si a avizelor de insotire a marfii, precum si introducerea acestora in sistem.
• Emitere/operare facturi, analiza rapoarte clienti, inregistrare chitante, inregistrare marfa de la furnizori.
• Intocmirea si verificarea altor documente fiscale ( chitante , avize ).
• Arhivarea facturilor si verificarea lor.
 

  Educatie

2008 - 2010
Masterat - Spiru Haret
Managementul resurselor umane | Bucuresti
 
2005 - 2008
Facultate - Facultatea de Psihologie și Științele educației, Universitatea Ovidius
Asistenta socială | Constanta
 
2001 - 2005
Liceu / Școală profesională - Lucian Blaga
Matematica-informatica | Constanta
 

  Abilitati

Abilitati generale

Adaptabilitate
buna organizare
Empatie
Integritate
lucru in echipa si pe cont propriu
lucrul cu oamenii
Perseverenta
 

Abilitati dobandite la locurile de munca

tehnici negociere vanzare
customer support
Rabdare
Organizare
Atentie distributiva
Perseverenta
Comunicare
crm customer relationship management
comunicare si negociere
capacitate de lucru autonom
buna prioritizare activitatilor
 

  Limbi straine

Engleză - Mediu , Italiană - Incepator
 

  Alte informatii

Certificari
Upper Intermediate Certificate
dobandit in Apr 2024
Curs engleza Fantastic English
Comunicare in Afaceri
perioada Nov 2018 - Ian 2019
Academia Britanica de Afaceri si Comunicare
Managementul Resurselor Umane
perioada Nov 2018 - Ian 2019
Academia Britanica de Afaceri si Comunicare
 
Calificari
Manager în activitatea de turism- Camera de Comert, Industrie Navigatie si Agricultura Constanta
dobandit in Oct 2011
 
Traininguri
Curs de mentorat - Centrul de Asistenta pentru Organizatii Neguvernamentale
perioada Feb 2010 - Feb 2010
Curs "Scrierea proiectelor de finantare"
 
Voluntariat
Instructor Prim ajutor - Crucea Rosie Constanta
perioada Mar 2002 - Nov 2006
• Implicarea in activitati desfasurate in beneficiul persoanelor si comunitatilor vulnerabile.
• Participarea la programe de dezvoltare comunitară.
• Participarea la campanii de promovare a sănătăţii (prevenirea infectării cu virusul HIV, prevenirea tuberculozei, educaţie sexuală, prevenirea consumului de substanțe etc.).
• Instruirea, in cadrul cursurilor organizate, a noilor voluntari.
 
Hobby-uri
călătorii, Voluntariat, Gradinarit, Sah
călătorii, Voluntariat, Gradinarit, Sah
 
Permis de conducere
Categoria B
dobandit in 29 Iun 2007
 

Poti programa un interviu in viitor, cu minim o ora inainte. Il poti edita sau anula cat timp nu a inceput inca.

Aplicantul are posibilitatea de a il confirma sau de a il anula.

Daca nu a fost anulat inainte sa inceapa, ai in urma interviului 72 de ore in care sa semnalezi neprezentarea candidatului sau faptul ca interviul a fost anulat de comun acord.