Locuri de munca

METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL

Descrierea companiei

METRO, liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, a obținut pentru al patrulea an consecutiv certificarea Top Employer în România și Europa. METRO intră astfel în topul celor mai buni angajatori atât pe plan local, în România, cât și în Europa. Compania este prezentă în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajați la nivel mondial. Prin soluțiile personalizate pe care le oferă, METRO satisface nevoile a peste 24 de milioane de clienți, profesioniști din industria HoReCa sau din comerțul tradițional.  



Privind încrezător către viitor, METRO stabilește noi standarde prin serviciile pe care le oferă, precum orientarea către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Compania sprijină competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin intermediul soluțiilor digitale și a serviciilor de livrare și contribuie la diversitatea culturală in domeniul comerțului cu amănuntul și ospitalității. 



Compania METRO România a fost lansată în octombrie 1996, când a fost deschis primul centru de distribuție în Bucureşti, devenind prima companie care a adus pe piața din România un nou sistem de vânzare: cash&carry. În cei aproape 30 de ani de activitate în România, METRO a ajuns la o distribuție națională, fiind acum prezentă cu 5 magazine în București, câte 2 în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un magazin în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. 



De la intrarea pe piață, METRO și-a concentrat activitatea spre a oferi clienților o gamă variată de produse, la un raport bun calitate-preț. Pe baza legitimației METRO, clienții au acces ușor la toată gama de produse și servicii de consultanță oferite în fiecare magazin de echipele specializate. 



Pentru a consolida parteneriatul său cu clienți profesioniști din industria ospitaliera, METRO a inaugurat în 2008 Centrul de Pregătire în Gastronomie, cunoscut astăzi sub denumirea Academia de Gastronomie METRO, situat în magazinul din Militari (București), unde specialiștii oferă cursuri de gătit și servicii de consultanță gastronomică. De asemenea, compania are un angajament puternic pentru piața de comerț din România, METRO continuându-și dezvoltarea programelor strategice.



Prin programul de franciză LaDoiPasi, METRO susține și comercianții mici să își consolideze afacerile, le oferă consultanță pentru remodelarea magazinelor, organizarea proceselor de vânzare și îmbunătățirea cifrelor de afaceri. 



Când vine vorba de cultura organizațională METRO, compania a lansat și în România campania globală de employer branding „Shape the M”. Aceasta vine ca o recunoaștere a contribuției pe care fiecare dintre angajații METRO o are pentru succesul companiei. „Shape the M” a fost dezvoltat ca o platformă prin intermediul căreia toți angajații METRO, actuali și viitori, să fie susținuți în dezvoltarea propriului parcurs profesional, pentru o creștere continuă și un viitor de succes împreună.  



Viziunea „Shape the M” susține multitudinea de oportunități pe care lumea METRO le aduce pentru angajații săi. „Shape the M” exprimă angajamentul luat de METRO: „creșteM afaceri de milioane de zâmbete”, „inspirăM milioane de idei”, „aduceM milioane de produse și servicii”, „aveM milioane de motive să ni te alături”.  



 



Așadar, aveM milioane de oportunități ca și tu să ni te alături! Abia așteptăm să faci parte din echipa METRO! 

Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.