Locuri de munca

Interdin Consulting SRL

Descrierea companiei

Agent de vanzari 



Cerinte :



-studii medii



-domiciliul stabil in Bucuresti



-persoana abila, dornica sa castige bani si experienta in raport cu performantele obtinute



-abilitati de comunicare, negociere, organizare, planificare si convingere



-disponibilitate pentru un post 100% de teren



-experienta in domeniu HoReCa de minim  1 an constituie un avantaj



 



Atributii si responsabilitati:



-administreaza si dezvolta portofoliul de clienti in zona arondata



-prezinta, promoveaza si vinde produsele cu respectarea politicii comercia;e a firmei



-urmareste realizarea planului de vanzari



-planifica programul de vizite si participa la intalnirile cu clientii



-preia comenzile clientilor si le transmite la facturare



-redacteaza rapoarte de activitate saptamanale



-culege si raporteaza date de pe teren conform indicatiilor sefului de lucru



 



Beneficii oferite:



-pachet salarial motivant corelat cu indicatorii de performanta



 



 

Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.