Mai poti selecta 5 orase

Mai poti selecta 5 departamente

Mai poti selecta 5 industrii





   
 
Acest anunt este momentan inactiv.
Acest anunt a expirat si nu este disponibil pentru aplicare.

Specialist Managementul Calitatii

Publicat 07 Apr 2011 | Expira 09 Mai 2011
Joburi
1
Aplicanti
-

Responsabilitati si beneficii:

- Analizarea si solutionarea, in termenul stabilit de lege, a situatiilor sesizate de clientii companiei.
- Identificarea fluxurilor pentru solutionarea reclamatiilor din companie si creearea procedurilor de lucru
- Stransa colaborare cu restul departamentelor atat din Bucuresti cat si din tara in vederea rezolvarii situatiilor aparute
- Realizeaza intalnirii cu clientii in vederea informarii reclamatiilor aparute
- Raportea activitati catre manageri implicati
- Comunicarea rezolutiei clientilor telefonic sau in forma scrisa conform standardelor stabilite la nivel organizational.
- Conceperea raspunsurilor scrise la reclamatiile clientilor.
- Tinerea unei evidente stricte a reclamatiilor si a rezolvarii acestora.
- Indosarierea documentelor rezolvate.

Candidatul ideal:

- studii superioare tehnice
- experienta in gestionarea reclamatiilor
- exoerienta in managementul calitatii
- experienta in metalurgie consituie un avantaj;
- foarte bune abilitati de comunicare

Descrierea companiei:

SC Mechel Service Romania SRL este o companie multinationala care prelucreaza si comercializeaza produse metalurgice pentru constructii.

Detalii job

Departament: 
  • Constructii / Instalatii
  • Relatii clienti / Call center
  • Inginerie
  • Marketing
  • Vanzari
Tip job: 
  • Full time
Oras: 
  • Bucuresti

Profil candidat

Nivel cariera: 
  • Entry-Level/Primii 3 Ani Exp
  • Mid-Level/Peste 3 Ani Exp
Oferta: 
nespecificat