Secretara
Better H&A
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Daca esti o persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.
Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.
Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.
Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.
Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.
Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.
Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.
Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.
Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.
Descrierea jobului
Responsabilităţi principale:
-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;
-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;
-identificarea ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;
-finalizarea tranzacţiei imobiliare.
Cerinţe:
-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);
-absolvent de studii;
-bune abilităţi de comunicare şi negociere;
-spirit de iniţiativă.
Beneficii:
-oportunitate sigură de a-ţi construi o carieră în domeniul vânzărilor;
-oportunitatea de a face parte dintr-o echipă mare de profesionişti în domeniul imobiliarelor;
-instruire şi consultanţă pe tot parcursul procesului de învăţare;
-mediu de lucru dinamic şi profesionist;
-pachet logistic necesar îndeplinirii activităţii de lucru cu succes.
-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;
-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;
-identificarea ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;
-finalizarea tranzacţiei imobiliare.
Cerinţe:
-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);
-absolvent de studii;
-bune abilităţi de comunicare şi negociere;
-spirit de iniţiativă.
Beneficii:
-oportunitate sigură de a-ţi construi o carieră în domeniul vânzărilor;
-oportunitatea de a face parte dintr-o echipă mare de profesionişti în domeniul imobiliarelor;
-instruire şi consultanţă pe tot parcursul procesului de învăţare;
-mediu de lucru dinamic şi profesionist;
-pachet logistic necesar îndeplinirii activităţii de lucru cu succes.
Descrierea companiei
Suntem o echipa cu peste 10 ani de experienta in domeniul imobiliar si te invitam sa ne acorzi increderea. Serviciile noastre au fost dezvoltate continuu pe baza feedbackului permanent primit de la clienti. UNU Imobiliare este partenerul dumneavoastra de Incredere.
Publicat
9 Mai 2024
Reactualizat
9 Mai 2024
Expiră
8 Iun. 2024
Joburi similare