Publicat 19 Mai 2017 | Reactualizat 26 Mai 2017 | Expiră 19 Iun 2017

Responsabil Reporting

1 post

Candidatul ideal

Renault Group Romania angajeaza un ‚Responsabil Reporting Customer Care’ pentru a se alatura echipei Service Client Team din Bucuresti, cu focus pe raportare relatii client dar si alte activitati punctuale din Renault Franta sau din structurile Grupului Renault din Romania, referitoare la subiecte din perimetrul de activitate al echipei.

Stim ca ai:)
Cunostinte specifice :

  • Cunostiinte minime despre automotive
  • Buna utilizare a instrumentelor informatice (Outlook, Word, PowerPoint)
  • Cunostiinte avansate de Excel - este un must have
  • Notiuni de Visual Basic prezinta un avantaj

Nivel studii si calificare :
  • Studii superioare, Informatica, Statistica, Matematica prezinta un avantaj
Limbi straine :
  • Franceza - nivel mediu/avansat
  • Engleza – nivel avansat

Aptitudini personale :
  • Spirit de sinteza si analiza si comunicare
  • Atentie la detalii
  • Orientare catre client
  • Capacitate de lucru cu baze mari de date
  • Capacitate de lucru in transversal
  • Capacitate de lucru in echipe internationale

Descrierea jobului

Alaturi de echipa de Client Service, ai oportunitatea sa:

• Construiesti indicatorii si tablourile de bord standard activitatii Relatii Client in aplicatia R-Force specifica grupului Renault
• Structurezi indicatorii si tablourile de bord in aplicatia R-Force pentru a permite partajul de informatii cu corespondentii Serviciile de Relatii Client Word
• Fii interlocutorul corespondentilor centrali, regionali si din tari asigurand asistenta utilizatorilor pentru indicatorii si tablourile de bord R-Force
• Asiguri corectitudinea si coerenta datelor cu care se lucreaza.
• Raspunzi la intrebari punctuale ale tarilor/ regiunilor si ale Directiilor centrale
• Creezi articole in baza de date
• Regrupezi datele pt urmarirea activitatii multipana pe tari/ regiuni
• Sustii sesiune de formare anuale sau punctuale cu noii utilizatori


Alte responsabilitati:

• Respecti si verifici corectitudinea procedurilor specifice activitatii.
• Informezi in mod periodic in cadrul echipei referitor la schimbarile/evolutiile cu impact asupra perimetrului ‚Customer Care’.
• Identifici solutii si propui aplicarea acestora pentru ameliorarea activitatii.
• Formezi alti colegi din domeniul Garantie pe activitatea ta pentru asigurarea permanentei activitatiilor.

Descrierea companiei

La noi vei găsi:

Un mediu de lucru prietenos, dinamic şi bazat pe performanţă
Flexibilitate, în programul de lucru si in activitati
Posibilităţi de dezvoltare profesională şi planificare a carierei
Asigurare privată de sănătate
Timp pentru participări la evenimente corporate şi cele specifice industriei
Un program de beneficii şi compensaţii atrăgător
Expunere la proiecte internationale

Grup Renault România, cu cei peste 16.000 de angajaţi, este a doua entitate a Grupului Renault în ceea ce priveşte efectivele si compania cu cea mai variată gamă de meserii din industria auto românească.
Sa te alaturi Grupului Renault Romania inseamna sa iti poti pune amprenta in oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare, finanţare si resurse umane. Fiecare meserie este diferită şi unică în felul ei, însă fiecare membru al echipei Renault împărtăşeşte aceeaşi pasiune, şi anume pasiunea pentru maşini şi provocările pe care aceasta le oferă.
Sa faci parte din echipa noastra inseamna sa participi la crearea vehicului viitorului:)


Transformă-ți pasiunea în carieră!

Responsabil Reporting  -  Grup Renault Romania