Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Director Financiar_Bacau

Adecco Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie de Consultanță pentru Afaceri și Management un Director Financiar in Bacau.

Educație și Cunoștințe:


- Studii superioare în domeniul economic.
- Cursuri de pregătire profesională în domeniul financiar-contabil și fiscal.
- Cunoștințe aprofundate ale legislației contabile și fiscale.
- Experiență utilizând programe informatice de contabilitate (preferabil SAGA) și Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
- Certificare ca Expert Contabil autorizat (membru CECCAR) sau Consultant Fiscal (membru al Camerei Consultanților Fiscali).
- Experiență în diverse sectoare de activitate.
- Pregătire în audit financiar, audit intern sau evaluare.
- Experiență în aplicarea IFRS și consolidare financiară.
- Cunoașterea limbii engleze.

Experiență:

- Experiență în domeniul financiar-contabil și fiscal
- Experiență în planificare financiară și raportare.

Descrierea jobului

Atribuții și Responsabilități Principale:

- Coordonarea corectă și la zi a contabilității conform reglementărilor contabile.
- Asigurarea întocmirii și ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈revizuirii situațiilor financiare în conformitate cu cerințele legale.
- Respectarea legislației fiscale și îndeplinirea obligațiilor fiscale.
- Implementarea și respectarea procedurilor financiare ale companiei.
- Coordonarea activităților de planificare financiară și monitorizarea bugetului.
- Organizarea și coordonarea misiunilor de audit intern și extern.
- Autorizarea tranzacțiilor bancare și a documentelor financiare.

Alte Atribuții și Responsabilități:

- Organizarea inventarierii patrimoniului și controlul documentelor financiar-contabile.
- Proiecții ale fluxurilor de numerar și analiza rezultatelor companiei.
- Furnizarea de rapoarte și analize către management și societatea-mamă.
- Implementarea recomandărilor din audituri interne și externe.

Descrierea companiei

Adecco România este cel mai mare jucător de pe piața resurselor umane din România, parte a Grupului Adecco (The Adecco Group). Compania gestionează peste 4000 de persoane angajate temporar și deservește zilnic peste 700 de clienți. Echipa Adecco numără în România mai mult de 140 de persoane, iar serviciile oferite au o plajă foarte largă, de la recrutare și selecție, outsourcing, recrutare în masă, dar și outplacement și training.

Misiunea noastră este să oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei lor profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultanții noștri sunt entuziaști si pasionați, cu specializări în multiple domenii și industrii, iar capacitatea lor de a-ți înțelege dorințele și planurile de carieră te va ajuta să-ți găsești jobul potrivit. Credem în tine! Construirea unei cariere durabile este un proces continuu, în care ai nevoie de motivație, un plan de acțiune, flexibilitate și disciplină. Succesul înseamnă cunoașterea calităților personale și încredere în tine. Descoperă Adecco și vino să desenăm împreună drumul tău în carieră.

Dacă nu ai găsit un rol potrivit experienței tale, dar vrei să fii la curent cu joburile din piață, vizitează website-ul nostru și descoperă locurile de muncă disponibile în secțiunea Joburi. Dacă nu găsești pe moment niciun job potrivit profilului tău, înregistrează-ți CV-ul în baza noastră de date, accesând pe site Încarcă CV-ul tău! Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate și vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.
Publicat 17 Apr. 2024 Reactualizat 15 Mai 2024 Expiră 17 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.