Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Customer Support Agent

OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


In calitate de Customer Service Specialist în cadrul departamentului nostru de vânzări Omnichannel, veți fi responsabil pentru furnizarea de servicii excepționale pentru clienți și asistență clienților noștri pe diverse canale, inclusiv online, telefon, chat și e-mail. Veți servi drept punct de contact principal pentru întrebările clienților, comenzi, retururi, rezolvarea problemelor. Veți lucra îndeaproape cu echipele noastre de vânzări, operațiuni și logistică pentru a asigura o experiență perfectă pentru clienți și pentru a stimula satisfacția și loialitatea clienților.

Profil candidat:
  • Experiență dovedită în customer service, de preferință în retail, e-commerce sau omnicanal;
  • Abilități puternice de comunicare, atât verbale cât și scrise, cu capacitatea de a comunica profesional și empatic cu clienții;
  • Abilități excelente de rezolvare a problemelor cu capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele clienților;
  • Abilitati de multitasking și de a stabili priorități într-un mediu cu ritm alert;
  • Utilizarea eficienta a soft-ului de servicii pentru clienți, a sistemelor CRM și a altor instrumente relevante;
  • Cunoștințe de bază operare PC inclusiv pachetul Microsoft Office;
  • Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa;
  • Atitudine pozitivă, adaptabilitate și disponibilitate de a învăța și de a crește.

Descrierea jobului

  • Comunica eficient cu clienții prin intermediul diferitelor canale de comunicare, adaptându-se la preferințele acestora;
  • Recunoaște și gestionează eficient reclamațiile ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈clienților, asigurându-se de rezolvarea promptă și satisfăcătoare a situatiilor semnalate;
  • Îmbunătățește în mod constant calitatea serviciilor oferite, integrând feedback-ul și sugestiile clienților în procesul de optimizare;
  • Demonstrează o cunoaștere detaliată a specificațiilor produselor comercializate, facilitând furnizarea de soluții optime și personalizate pentru nevoile clienților;
  • Se implică în mod eficient și precis în procesul de prelucrare a datelor, comenzilor, formularelor și altor documente, asigurându-se că informațiile sunt gestionate cu integritate și acuratețe;
  • Asigură gestionarea eficientă a reclamațiilor clienților și a produselor reclamate, respectând termenele legale și normele în vigoare, colaborând strâns cu departamentul juridic pentru soluții conforme și raportând transparent conform cerințelor legislative;
  • Asigură reprezentarea eficientă a intereselor companiei în fața autorităților competente, cu accent deosebit pe relaționarea ANPC-ul, în vederea soluționării adecvate a reclamațiilor;
  • Raportează lunar stadiul reclamațiilor și, la cerere, furnizează informații detaliate referitoare la diverse situații pentru produse și branduri, etc.;
  • Asigură clienților o experiență satisfăcătoare prin furnizarea de asistență profesională și rezolvarea eficientă a situatiilor semnalate;

Beneficii:
  • Salariu competitiv in functie de experienta;
  • Bonus de performanta;
  • Tichete de masa in sistem electronic;
  • Asigurare medicala privata;
  • Decont de transport;
  • Beneficii la achitizionarea produselor din portofoliul companiei;
  • Posibilitate work from home/hybrid;
  • Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere.

Descrierea companiei

Optical Investment Group este un grup de investitii care opereaza cea mai extinsa retea de optica medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, OPTIPLAZA, O51. Cu o vechime de 17 ani pe piata, operam 100 magazine in Bucuresti si in marile orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie B2B, autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton si altele. Suntem prezenți si în mediul online cu 2 magazine www.optiblu.ro și www.optiplaza.ro, cu aproape 8000 de produse disponibile în stoc.

In 2017, OPTIblu a obtinut certificatul “Marca numarul 1 In Romania pentru Calitate in domeniul optica medicala” si medalia QUDAL cu 5 stele pentru calitate. Certificarea a fost acordata in urma unui studiu efectuat pe piata din Romania, pe un esantion de 1200 de persoane, de catre compania elvetiana de cercetare ICERTIAS.

Echipa noastra se ocupa sa le ofere clientilor o experienta de neuitat, cu peste 600 de angajati, cu diverse specializari precum: medic oftalmolog, optometrist, optician si consultant de vanzari. Hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa!

Publicat 13 Mai 2024 Reactualizat 10 Iun. 2024 Expiră 12 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.