Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@eJobs.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.02.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.03.2006

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie foarte cunoscuta, in care sa-mi fie apreciate calitaţile, aptitudinile si spiritul de initiativa, pe un post cu multe responsabilitati, care sa-mi ofere nenumarate satisfactii pe plan profesional si personal.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level/Peste 3 Ani Exp

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

14.04.2008 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director de magazin

Responsabilitati:

Responsabilităţile mele sunt:
- Conducerea si coordonarea activitatii din cadrul magazinului;
- Realizarea planulului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;
- Tinerea corecta a evidentei contabile primare a magazinului;
- Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru a angajatilor din subordine;
- Monitorizarea performantei subordonatilor si urmarirea realizarilor;
- Recrutarea si selectia personalului (in colaborare cu Brand Managerul), formarea, motivarea, promovarea (propuneri) si retribuirea personalului, propunerea de penalizari pentru personalul din subordine;
- Efectuarea instructajului si raspunderea de aplicarea si respectarea normelor de Protectia Muncii si PSI de catre angajati din subordine;
- Monitorizarea concurentei locale si informarea Brand Managerului despre aceasta si propunerea de actiuni de contracarare;

10.09.2007 - 25.03.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: manager de raion

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele ca Manager de Raion erau:
- Asigurarea necesarului de marfa pentru raion si raspundera de imaginea acestuia;
- Gestionarea rupturilor de stoc si a suprastocurilor;
- Analizarea şi verificarea livrărilor şi retururilor de marfă nefinalizate;
- Stabilirea preturilor produselor respectand politica de pret a magazinului si tinand cont de concurenta;
- Planificarea asezarilor produselor la raft si a reasezarilor acestora, planificarile sezoanelor si ale actiunilor promotionale;
- Organizarea promotiilor periodice si intocmirea cataloagelor promotionale;
- Negocierea contractelor cu furnizorii si colaborarea permanenta cu acestia;
- Recrutarea, selectia si evaluarea personalului;
- Organizarea si coordonarea activitatii lucratorilor comerciali;
- Mentinerea permanenta a legaturii cu centrul de achizitii Provera si cu depozitul central (Platforma);

Realizari:

Am condus o echipa de 20 oameni, dintre care 10 au fost recrutati si formati de catre mine.

19.02.2007 - 16.08.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant shop manager

Responsabilitati:

RESPONSABILITATILE mele ca Assistant Manager erau:
- Asistarea Shop managerului in coordonarea activităţii din cadrul magazinului.
- Preluarea sarcinilor Shop managerului pe timpul absentei acestuia din magazin.
- Supervizarea activitatii vanzatorilor si casierilor in magazin, precum si verificarea incasarilor in numerar si cu card bancar efectuate de casieri.
- Efectuarea de propuneri privind imbunatatirea activitatii din magazin.
- Aprovizionarea magazinului in mod optim si la timp cu produse si toate celelalte materiale necesare bunei desfasurari a activitatii in cadrul magazinului (pungi si hartie pentru ambalat, formulare tipizate etc).
- Receptia cantitativa si calitativa a marfurilor intrate in magazin.
- Inregistrarea corecta a actelor de primire si eliberare a marfurilor in evidente tehnico–operative.
- Efectuarea inchiderii de luna si verificarea corectitudinii inregistrarii operatiilor.
- Coordonarea activitatilor de aranjare si expunere a produselor conform standardelor Debenhams, urmărind modul de aşezare a lor pe expozitoare , in vitrine sau pe manechine si asezarea materialelor promotionale la vedere.
- Intocmirea de situatii, legate de produsele gestionate, cerute de departamentele interesate, prezentarea situatiei stocurilor existente si participarea la inventarierea mărfurilor.
- Pastrarea unei stari de perfecta ordine si curatenie in magazin, ingrijirea instalatiilor si obiectelor de inventar.

14.07.2006 - 16.02.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: sef tura

Responsabilitati:

RESPONSABILITATILE mele ca Sef Tura erau:
- organizarea activitatii comerciale a magazinului impreuna cu managerul de magazin;
- asigurarea unei cantitati suficiente de marfa, respectand structura gamei;
- verificarea comenzilor catre furnizori intocmite de managerii de raion, raspunzand de corectitudinea intocmirii acestora si de transmiterea lor in timp optim;
- receptia cantitativa si calitativa a marfurilor intrate in magazin ;
- urmarirea reclamatiilor primite de la clienti si rezolvarea lor cu promptitudine;
- intocmirea zilnica a documentelor de evidenta contabila primara si tinerea evidentei la zi a materialelor consumabile;
- verificarea modului de aranjare a marfurilor in raft ( in vitrina ), termenelor de valabilitate ale tuturor produselor din magazin, corectitudinea preturilor de vanzare si folosirea corecta a cantarelor;
- coordonarea, controlarea si gestionarea personalului din subordine in vederea indeplinirii atributiunilor de serviciu;
- raspunderea de respectarea de catre toti angajatii din subordine a normelor de prevenire si stingere a incendiilor si a normelor de protectia muncii, in conformitate cu legislatia din domeniu in vigoare ;
- participarea impreuna cu sefii de raion la efectuarea de inventare periodice;
- indeplinirea tuturor indatoririlor ce revin managerului de magazin in lipsa acestuia.

Realizari:

Principala mea realizare este ca, dupa, numai 7 luni de activitate profesionala in cadrul S.C. Angst RO S.A., am fost promovata in postul de Sef Tura.

09.12.2005 - 13.07.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: sef raion bacanie

Responsabilitati:

RESPONSABILITATILE mele ca Sef Raion Bacanie erau:
- organizarea activitatii comerciale a raionului
- coordonarea lucrătorilor comerciali ai raionului băcănie;
- asigurarea necesarului de marfă la raft;
- coordonarea achizitiilor gamei de produse din segmentul alocat;

25.06.2003 - 25.09.2003

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

studii

 

Facultati:

1997-2001: COLEGIUL NATIONAL „VLAICU VODA” - Curtea de Arges
PROFIL: Informatica - Atestat ajutor analist programator

2001-2005: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE – Bucureşti
FACULTATEA DE COMERŢ
SPECIALIZARE URMATĂ: Economia comertului, turismului si serviciilor.
CUNOŞTIINŢE DOBÂNDITE: tranzacţii comerciale, statistică, strategii de vânzări, managementul resurselor umane, managementul serviciilor, marketing, negociere şi comunicare în afaceri, drept comercial, drept civil, drept comunitar, utilizarea pachetului MS Office, tehnologie comercială, merceologie etc.
2006-2008: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE – Bucureşti
FACULTATEA DE MANAGEMENT
MASTER in "Managementul Resurselor Umane"
CUNOSTIINTE DOBANDITE: Dezvoltarea resurselor umane, Evaluarea capitalului uman, Comportament organizational, Implicatiile umane ale reengineering-ului managerial, Dreptul muncii si Strategii manageriale

Activitati extracurriculare

Sunt ambiţioasa, am capacitate mare de efort, imi place sa lucrez contra cronometru, pentru ca ma mobilizez mai bine, pot invata lucruri noi in perioade scurte de timp, am capacitatea de a lucra in echipa, de a fi foarte atenta la detalii si de a face propuneri imediate de rezolvare a situatiilor create in colectiv, sunt responsabila de lucrarile executate si de activitatile gestionate si ma adaptez repede la orice situatie. Nu sunt adepta sintagmei "lasa, ca merge si asa".
Cunosc bine pachetul Microsoft Office, cât şi sistemul informatic de gestiune a stocurilor MATX si sistemul ERP -SAP(utilizat pentru magazine si supermarket-uri).
Utilizez Internet-ul în permanenţă pentru informare şi dezvoltare profesională.

Premii

Atestat analist programator;Curs de Formare-Recrutare(organizat de S.C Romania Hypermarche S.A);Curs de Dreptul Muncii(organizat de S.C Romania Hypermarche S.A);Curs de Managementul Stresului(organizat de S.C Romania Hypermarche S.A);

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20