Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@eJobs.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.02.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.07.2007

obiectiv

 

Obiectivul principal este de a gasi un job care sa ma satisfaca atat pe plan profesional cat si pe cel financiar. Un mediu care sa-mi dea posibilitatea sa-mi pun in aplicare cunostintele si totodata oportunitatea de a asimila cunostinte noi.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: Orele peste program platite.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Protectia muncii

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Entry-Level/Primii 3 Ani Exp

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inspectro/ referent resurse umane

Responsabilitati:

- Organizarea si derularea activitatii de resurse umane;
- Intocmire CIM, incetari, suspendari ale CIM,raportare Revisal si ITM
- Intocmire diverse adverinte, dosare pensionare, somaj.
-Introducerea, verificarea, corectarea si salvarea datelor sau documentelor;
-Prelucrarea datelor introduse folosind programe specifice de prelucrare;
-Pastrarea dispozitivelor de stocare a documentelor in conditii optime, inregistrarea si etichetarea corespunzatoare a acestora;
-Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor la Inspectoratul Teritorial de Munca;
-Evidenta si pastrarea dosarelor de personal;
-Eliberarea de adeverinte solicitate de salariatii societatilor clienti pentru medicul de familie sau alte motive;

Perta Adrian
Prime, bonusuri

01.02.2014 - 01.03.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Organizarea si derularea activitatii de resurse umane;
- Recrutare, selectare si angajare de personal;
- Intocmire CIM, incetari, suspendari ale CIM,raportare Revisal si ITM
- Intocmire diverse adverinte, dosare pensionare, somaj.
Alexandru Parjol, Director General
Pocol Daniela, Director Tehnic
Plata chirie

01.09.2012 - 01.01.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere, validare si prelucrare date

Responsabilitati:

-Introducerea, verificarea, corectarea si salvarea datelor sau documentelor;
-Prelucrarea datelor introduse folosind programe specifice de prelucrare;
-Pastrarea dispozitivelor de stocare a documentelor in conditii optime, inregistrarea si etichetarea corespunzatoare a acestora;
-Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor la Inspectoratul Teritorial de Munca;
-Evidenta si pastrarea dosarelor de personal;
-Eliberarea de adeverinte solicitate de salariatii societatilor clienti pentru medicul de familie sau alte motive;

Perta Adrian
Prime, bonusuri

01.03.2012 - 01.01.2013

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: director de programe / regizor de emisie

Responsabilitati:

- Prezentarea şi realizarea unei emisiuni de muzică uşoară si a unei emisiune cu copii;
- Tinerea unei bune evidente a grilei de programe.

19.10.2010 - 01.06.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: florar - decorator

Responsabilitati:

- Interactionarea cu clientii si oferirea de servicii si produse de cea mai buna calitate.
- Ingrijirea plantelor, efectuarea de buchete si aranjamente, servirea clientilor

01.06.2010 - 30.08.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Promovarea unui brand si stimularea vanzarilor.

01.01.2007 - 11.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant

Responsabilitati:

Promovarea unui brand si stimularea vanzarilor.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Facultatea de Geografie, Specializarea Geografie Turism la Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca.
2008 - 2009 Facultate / Colegiu: Facultatea Stiinta si Ingineria Materialelor, Specializarea Stiinta Mediului la Universitatea Tehnica, Cluj Napoca din Cluj Napoca.
2004 - 2008 Liceu: Stiinte socio-umane la Liceul Teoretic Petru Rares din Targu Lapus.

Premii

Certificari
Jan 2013 - Feb 2013: Curs „Contabilitate primară”

Jan 2013 - Feb 2013: Curs „Inspector resurse umane”

Jan 2012 - Mar 2012: Curs „Administrator pensiune turistică”,

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleza(mediu,mediu,mediu)

franceza(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20