Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@eJobs.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.02.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.07.2007

obiectiv

 

Obiectivul principal este de a gasi un job care sa ma satisfaca atat pe plan profesional cat si pe cel financiar. Un mediu care sa-mi dea posibilitatea sa-mi pun in aplicare cunostintele si totodata oportunitatea de a asimila cunostinte noi.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: Orele peste program platite.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Protectia muncii

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Entry-Level/Primii 3 Ani Exp

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

03.02.2014 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Organizarea si derularea activitatii de resurse umane;
- Recrutare, selectare si angajare de personal;
- Intocmire CIM, incetari, suspendari ale CIM,raportare Revisal si ITM
- Intocmire diverse adverinte, dosare pensionare, somaj.

01.09.2012 - 31.01.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere, validare si prelucrare date

Responsabilitati:

-Introducerea, verificarea, corectarea si salvarea datelor sau documentelor;
-Prelucrarea datelor introduse folosind programe specifice de prelucrare;
-Pastrarea dispozitivelor de stocare a documentelor in conditii optime, inregistrarea si etichetarea corespunzatoare a acestora;
-Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor la Inspectoratul Teritorial de Munca;
-Evidenta si pastrarea dosarelor de personal;
-Eliberarea de adeverinte solicitate de salariatii societatilor clienti pentru medicul de familie sau alte motive;

01.03.2012 - 01.01.2013

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: director de programe / regizor de emisie

Responsabilitati:

- Prezentarea şi realizarea unei emisiuni de muzică uşoară si a unei emisiune cu copii;
- Tinerea unei bune evidente a grilei de programe.

19.10.2010 - 01.06.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: florar - decorator

Responsabilitati:

- Interactionarea cu clientii si oferirea de servicii si produse de cea mai buna calitate.
- Ingrijirea plantelor, efectuarea de buchete si aranjamente, servirea clientilor

01.06.2010 - 30.08.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Promovarea unui brand si stimularea vanzarilor.

01.01.2007 - 11.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant

Responsabilitati:

Promovarea unui brand si stimularea vanzarilor.

studii

 

Facultati:

Liceul Teoretic Petru Rares, Targu Lapus, Maramures, Promotia 2004-2008;
Universitatea Babes Bolyai, Cluj Napoca, Facultatea Geografie, Specializarea Geografie Turism, Promotia 2008-2011;
Universitatea Tehnica, Cluj Napoca, Facultatea Stiinta si Ingineria Materialelor, 2008-2009.

Activitati extracurriculare

APTITUDINI SI COMPETENTE PERSONALE
- Cunostinte de contabilitate primara;
- Cunostinte de gestiune/arhivare documente;
- Buna capacitate de analiza si sinteza;
- Buna capacitati de organizare si planificare;
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
- Bune capacitati de comunicare si interactiune cu oamenii;
- Capacitate de adaptare rapida la mediul de lucru profesional, flexibilitate, perseverenta, rabdare, seriozitate, onestitate, sociabilitate;
- Atentie distributiva si putere de concentrare

APTITUDINI SI COMPETENTE TEHNICE
- Program de contabilitate: Pachetul Arhimede, Contnet, Gestnet, Salnet
- Program de evidenta salariala: Persal
- O bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel şi PowerPoint).
- Tehnoredactare, Internet Explorer

Permis de conducere categoria B, obtinut in 30.07.2007

Premii

- Practica de studii in cadrul unei agentiei de turism "Sfara Tour", Baia Mare - 2010.
- Curs „Administrator pensiune turistică”, obţinut in 15.03.2012.
- Curs „Contabilitate primară”, obţinut în 03.02.2013.
- Curs „Inspector resurse umane”, obţinut în 21.02.2013.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleza(mediu,mediu,mediu)

franceza(mediu,mediu,mediu)

mini interviu

 

1. Care este cea mai mare realizare personala de pana acum?

Cele mai importante realizari profesionale de pana acum s-au concretizat prin cunostintele acumulate in cadrul locurilor de munca avute pana in prezent.

2. Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?

Nu am avut, din fericire, asa ceva pana acum.

3. Unde va vedeti peste 5 ani?

Intr-un loc de munca stabil, care sa imi ofere satisfactie profesionala si personala.

4. Care este cel mai mare vis pe care-l aveti? Care este idealul dumneavoastra in cariera?

Idealul meu in cariera este sa gasesc un loc de munca care sa ma satisfaca atat pe plan profesional cat si pe plan financiar.

5. Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?

Orice job care are legatura cu experienta mea si cu domeniul in care mi-as dori sa profesez.
Un job in care sa interactionez cat mai mult cu oamenii, colegii, clientii.

6. Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?

O companie serioasa care sa-si respecte angajatii si care sa-i recompenseze pe masura activitatii lor.

7. Care este departamentul in care doriti sa lucrati ( aveti dreptul la o singura alegere )? Explicati de ce credeti ca sunteti potrivit si de ce ati facut aceasta alegere!

Imi place sa lucrez cu publicul, cu oamenii, desi stiu ca este dificil uneori. In departamentul Resurse Umane cred ca ma incadrez cel mai bine.

8. Detaliati personalitatea dumneavoastra ( hobbyuri, aspiratii, ce va motiveaza, stil de viata si lucru, etc ).

Hobby-uri: muzica, documentarea, calatoriile
Calitati:
- Orientarea spre rezultate, dinamism si motivare;
- Bune abilitati de comunicare, mediere si negociere;
- Capacitate organizatorica si munca individuala dar si de echipa;
- Rezistenta la stres, implicare;
- Seriozitate si responsabilitate;
- Aspect placut, tinuta ingrijita;
- Am un stil de viata ordonat, bine organizat si planificat.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20