Updateaza-ti CV-ul si castiga un Opel Corsa

Completeaza-ti CV-ul eJobs in proportie de minim 90% si poti castiga o masina
sau una dintre cele 4 city-breakuri saptamanale. Vreau un Opel

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@eJobs.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.05.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.12.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sustinere pentru o cariera reusita.

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon, masina, concediu platit

Tip job: Part time, Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Inginerie, Protectia mediului, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager/Executive Position

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: inginer rezident

Responsabilitati:

Responsabilitati in cadrul Contractului de Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilor in cadrul proiectului ”Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare în judeţul Calarasi, Romania” - contract Nr.492/30.03.2009.
Valoarea totala a investitiei 370.080.087 Lei, fara TVA.

Realizari:

Contractul de Asiatnta Tehnica are ca scop supervizarea a 11 Contracte de Lucrari, responsabilitatea mea fiind atribuita implementarii urmatoarelor 3 contracte:

•Contract CL4 - Extindea si reabilitarea sistemului de captare si tratare a apei potabile din aglomerarile Budesti, Oltenita, Fundulea, Lehliu (FIDIC GALBEN)
Valoarea contractului: 20 706 690,00 Lei fara TVA
Perioada Contractului: 18,0 luni execuţie + 12 luni PND = 30,0 luni

•Contract CL7 - Statii de epurare din aglomerarile Budesti si Oltenita (FIDIC GALBEN)
Valoarea contractului: 14 761 850,00 Lei fara TVA
Perioada Contractului: 23,5 luni executie + 12 luni PND = 35,5 luni

•Contract CL10 - Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata din aglomerarile Budesti si Oltenita (FIDIC ROSU)
Valoarea contractului: 13 266 717,94 Lei fara TVA
Perioada Contractului: 17,7 luni execuţie + 12 luni PND = 29,7 luni

Principalele activitati prestate in cadrul contractului de supervizare au fost:
•în faza preconstrucţie(Mobilizare & stabilire birouri Consultant; Pregătirea Raportului de Inceput; Pregătirea Manualului pt. Procedurile de Supervizare; Elaborare Manual Asigurarea Calităţii)
•în perioada de mobilizare a Contractorului(Asistenta in obtinere autorizatii; Verificare si autenticitate certificate, polite, garantii; Asigurare mecanism comunicare & raportare cu UIP si contractori; Participare predare amplasament & borne reper; Verificare & revizuire PT si transmitere inadvertente; Emiterea CertificatuI de Plata pentru avans)
•în faza de Construcţie(Analizare & corectare Program Contractor; Verificare & emitere propuneri revizuire PT & DDE pt.CP&E; Urmărire realizare lucrări cantitativ & calitativ, rapoartele inspecţie zilnice si saptamanale; Initiere & prezidare sedinte saptamanala de santier & sedintelor lunare de progres, minute; Transmitere catre proiectant a sesizarilor de neconformitatile in executie; Negocierea variatiilor/ modificarilor cu contractorul si recomandari scrise; Initierea ordinelor de variatie (OV); Efectuarea de determinari atunci cand acestea devin necesare; Verificare & aprobare „desene as-build"; Primire & analizare solicitari lunare de plata ale contractorului & emitere de CIP lunare; Consiliere cu privire la revendicarile/ disputele contractuale si probleme care apar pe parcursul lucrărilor si prevenirea revendicărilor și a intarzierilor; Intocmirea rapoartelor conform prevederilor prezentului Caiet de Sarcini)
•in perioada de receptie la terminarea lucrarilor (Testele la Finalizare; Efectuarea inspectiei de Receptie cu AC & pregatirea Certificatelor de Receptie, Lista Defectelor; Urmărirea solutionării obiectiilor din anexele PVRTL & recomandarii Comisiei de Receptie; Urmarirea dezafectiunilor lucrărilor de organizare de santier si predarea terenului; Emiterea Certificatului de Receptie la Terminarea Lucrarilor)
•în PND(Inspecţii regulate pe parcursul PND; Urmarirea solutionării obiectiilor din anexele PV de Receptie la Terminarea Lucrarilor & recomandari Comisiei de Receptie; Asistare la „Teste după Terminare" & aprobare rapoarte)
•la finalizarea contractelor de lucrari(Emitere Proces Verbal de Receptie Finala; Emitere Certificat de Receptie Finala; Predare catre Investitor Cartea Tehnica a Constructiei; Emitere Certificat Plată finala; Recomandare catre AC pt. returnare Garantie de Buna Executie; Raport Final de Supervizare)

01.12.2007 - 01.02.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: quantity engineer

Responsabilitati:

Responsabilitati in cadrul contractului de Asistenta Tehnica pentru supervizare in perioada implementarii proiectului ”Reabilitarea zonelor urbane cu deficienţe majore în sistemul de canalizare si alimentare cu apa în Municipiul Bucureşti inclusiv modernizarea stemului rutier aferent sectoarele 1 si 6” - Contract Nr.3692/26.06.2007, proiect finantat din fondurile Bancii Mondiale.
Valoarea totala a investitiei 80 000 000 Euro.
Quantity Engineer

Realizari:

Principalele activitati prestate in cadrul contractului de supervizare au fost: Aprobarea Programului de Lucrări al Contractorului; Aprobarea Organizării de Şantier; Aprobarea şi revizuirea Programului de Control al Proiectării; Controlul resurselor; Verificări topografice; Verificări tehnologice; Interfaţa cu Managerul de Proiect; Controlul calităţii; Organizarea Recepţiilor la terminarea lucrărilor; Raportarea catre banca finanţatoare(BIRD); Construirea bugetului proiectului; Gestionarea financiară a contractului; Asigurarea comunicarii Antreprenorului cu Beneficiarul si Banca finantatoare; Organizarea sistemului de arhivare; Intocmirea Certificatele Interimare de Plata a Ordinelor de Variatie si a Preturilor Noi; Inspecţii regulate pe parcursul PND si intocmirea rapoartelor aferente; Urmărirea soluţionării obiecţiilor din anexele PV de recepţie la terminare lucrări; Predare către investitor si operator a cărţii tehnice a construcţiei; Emiterea Certificatului de Recepţie la Terminarea lucrărilor

01.02.2007 - 01.11.2007

Departament: inginerie

Titlu Job: projec manager / inginer proiectant

Responsabilitati:

Projec Manager / Inginer Proiectant

Realizari:

- Proiectare si Asistenta Tehnica pentru supervizare in perioada implementarii contractelor de lucrari in judetul Dolj
- Proiectare si Asistenta Tehnica pentru supervizare in perioada implementarii contractelor de lucrari in judetul Valcea
- Proiect Tehnic, Detalii de Execurie si Avize pentru Extinderea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in orasul Voluntari

01.01.2004 - 01.05.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: deputy projec manager / inginer proiectant

Responsabilitati:

Deputy Projec Manager / Inginer Proiectant

Realizari:

- Proiectare si Asistenta Tehnica in vederea crearii condiţiilor instituţionale, patrimoniale şi tehnice de operare regională, respectiv de parteneriat asociativ asupra Operatorului Regional, proiect finantat din fondurile Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară a Zonei Metropolitane Oradea ce are ca obiect: "Extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de colectare/epurare a apelor uzate in spatiul rural al Zonei Metropolitane Oradea"
- ISPA Suceava 2005/RO/16/P/PE/004
- ISPA Craiova 2000/Ro/16/P/Pe/002-01
- Aplicatie SAPARD: “Drumuri de acces si dezvoltare in doua mari centre economice din Regiunea de Nord-Vest”.
- ISPA Deva&Hunedoara 2005/RO/16/P/PE/002

01.05.1999 - 01.12.2003

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer proiectant

Responsabilitati:

Inginer proiectant / Asistent Project Manager

Realizari:

- Amenajarea Hidroenergetica Cerna-Belareca
- Amenajarea Hidroenergetica a raului Olt in regiunea Izbiceni - Dunare
- Proiectarea si supervizarea sistemelor de alimentare cu apa in zona rurala a judetului Teleorman
- Aplicatie ISPA pentru optimizarea sistemului de canalizare al Municipiului Cluj-Napoca
- Aplicatie de finantare prin Guvernul Spaniei Elaborarea documentatiilor tehnice si financiare pentru sistemele de alimentare cu apa si canalizare in satele din judetele Covasna, Salaj, Suceava, Teleorman si Buzau
- Aplicatie de finantare SAPARD a sistemul de canalizare cu statie de epurare pentru comunele Aluniş, Deda si Ruşii-Munţi (Judetul Mureş)
Beneficiar: Asociatia Consiliilor Locale ale comunelor Aluniş, Deda, Ruşi-Munţi

studii

 

Facultati:

1999 - 2000
Studii Postuniversitare (Master)
Universitatea Tehnica de Constructii din Bucucuresti
Facultarea de Hidrotehnica
Ingineria Mediului

1995 - 1999
Stdii Universitare
Universitatea Tehnica de Constructii din Bucucuresti
Facultarea de Hidrotehnica
Inginerie Sanitara si Protectia Mediului

Activitati extracurriculare

Permis de conducere categoria B

Premii

Autorizat de catre INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII BUCURESTI ca DIRIGINTE DE SANTIER, in urmatoarele domenii(http://www.isc-web.ro):
- 1. Produse pentru constructii;
- 2.3. Constructii civile, industriale, agricole; Categoria de importanta B
- 6.1. Lucrari tehnico-edilitare de alimentare cu apa, canalizare si retele

Alte aptitudini(Cursuri):
- Project Management
- Microsoft Project Management
- ISO 14001 – Sistem de Management de Mediu

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20